Cuti -Cuti The Grand Beach Resort - 20-21 JAN 2017

Cuti dekat jer..Port Dickson..Aku memang suka gi cuti lepas lepas habis cuti sekolah (terpaksa)..Time cuti sekolah, nengok jer lah orang gi cuti. Kesian gak kat anak2 coz sebulan cuti sekolah ari tu duk umah je. Bukan hari tu jer, tiap2 tahun.

Kali ni ke Grand Beach Resort PD. Katanya dulu namanya Selesa Beach Resort.


Aku book bilik Superior room (pool view) cam kat bawah ni. Semua keperluan asas adalah dalam bilik termasuk bathtub. Rasanya semua bilik ada balkoni cuma yang ni ngadap pool lah. Dekat dan senang sikit nak survey dah ada orang terjun ke blum he he..


Rayyan cuba pujuk adik dia terjun...

Puas hatilah pool kat hotel ni besar. Ada kolam utama yang hujung tu dan yang kecik untuk kanak-kanak (1-3 tahun) .Kolam utama tu pulak ada pembahagi dewasa dan 
kanak-kanak. 
Nampak cam gagal memujuk...Adik dia takmo layan.. Rundingan gagal.



  
Rayqimi turn..Kan main seronok lagi dak kecik ni. Tak mau dipegang.. Raykarl cam biasa tak mo campor..duk kat kerusi rehat belakang. 

  
Melawat pantai.. Sebelah menyebelah je ngan pool. Itu yang best hotel ni..tak ada pemisah pagar or tembok. Kat sini juga ada disediakan kemudahan bola pantai dan bola tampar pantai.
Air tengah surut..


  
View cantik waktu senja..Sape yang suka nengok sunset bleh la lepak2 kat sini sambil berendam
Sarapan time..
Dah kat pukul 7 masih terang. Lepak kat balkoni  sambil layan Maggi Cup..
Mandi pool ni mamang penat..tengoklah baru kul 9 malam semua dah tido. Atas meja makan pun ok..Ajak makan semua tak mau. Sudahnya aku berdua jer makan. 

Ok. habis..1 malam jer. Puas hatilah..bleh datang lagi.

Comments

Popular Posts